Showing posts with label sad. Show all posts
Showing posts with label sad. Show all posts

Friday, January 16, 2009

demam-demam unta

0
tahu tak? dah lame tak buat sebarang entry kerana saye sangat sebok. takde lah sangat, sengaje je cakap sangat supaye nampak cik zatie ni sangat berdedikasi kepada pelajaran. kah kah kah. kenyataannye, tak de lah berdedikasi sangat pon.

perkara2 yang tak boleh nak terima minggu ni adelah:

+ tepaksa jadi penolong kumpulan. memang cannot go lah i tell u! siap la sape2 yang kenekan aku tu, macam la korang tak taw berape singanye cik zatie kan? HAHAHA

+ tepaksa pegi klinik kerajaan dan menunggu lame untuk mendapatkan ubat2 yang bodoh ni. ni lah klinik kerajaan, tak pernah nak bagos. dah la sesak2, nurse garang2, yang check pon bukan doc. ade ke patut tanye aku sakit ape? HELlo~! kalo aku taw sakit ape, takde la aku pegi susah2 klinik tu. last2 kasi ubat selsema yang tak mujarab langsung, ubat batuk kanak-kanak, & paracetamol. Kalau macam tu, baik aku pegi beli sendiri kat farmasi. tak payah tunggu berjam-jam kat klinik tu. tak friendly langsung. wahai kakitangan kerajaan sekalian, anda buat macam tu makan gaji buta tawu! Insaflah~ kah kah kah

+ sakit kepala+demam unta+sakit tekak+selsema yang berterusan menyebabkan aku selalu tertido ketika di talian telefon. sory yangyang. i tak sengaja. ubat tu buat jadi ngantuk, jangan salahkan i, salahkan ubat tu. malam sebelum ni kami sama-sama TERtidur walaupun dia tak makan ubat, die juga tertidur semasa di talian. sampai pagi lah kami tidur. kah kah. semalam macam blur-blur saje lepas masak nasi goreng yang bermodalkan hanye RM6. makan seramai 6orang+akak bilik sorang memang menjimatkan dengan hanya bermodalkan RM6. kesimpulannye, tak suke lah sakit!!!

banyak perihal yang boleh menyebabkan tekanan darah meningkat contohnya masalah dengan Cik Ana. tapi. takpe lah. lain kali story mory. skarang mahu mandi kerana rasa macam sangat sseronok mandi bila demam. yeah! jom mandi same2. challo!

Sunday, November 23, 2008

Mengape?

0
mengape saye suke sebok hal orang?
> sebab saye risaukan orang tu

mengape saye suke bising2 kat orang?
>sebab saye sayang orang tu

mengape die tak paham?
>ntah, saye pon tahu =P

mengape saye masuk campur hal orang?
>ntah, perangai saye kot. ntah ape2 lah. kih kih kih

mengape saye sedih sekarang?
>sebab orang tak paham saye kot..?? emm. sebab saye hot kot.

mengape saye rase nak makan nasi minyak sekarang?
>sebab saye rase nak memaksimakan lemak di badan untuk menambah jisim per luas isipadu kot.

mengape saye rase badan saye kecik?
>sebab saye muat pakai baju anak buah saye umur 4 tahun (exxagerate).. correction, umur 12tahun, dan memiliki saiz yang same dengan maksu nye.

mengape saye rase geram?
> sebab wani belom cerita perkare sebenar setelah merayu air mata darah (exxagerating, again!). em, sebenarnye hanye menggertak sahaje.

mengape saye bosan?
>mungkin adelah kerane saye sudah bosan MENGgoogle. Saya mahu kerja! bapak~ tolong lah anakmu cari kerja. (shhhh..diam2 ye, jangan bagi tahu menteri pelajaran:P)

mengape saye jeles ngan Nanaa sekarang?
>kerane die walaupon bangun dah petang, die rajin ke dapur membantu. membantu mengsepahkan dapur (at least). Tapi saye..?? kih kih kih :)

mengape saye buat ni?
>kerane saye rase bosan. amat sangat sungguh. siyes tak tipu :)

p/s: saye majuk lah macam ni =P saye mahu membawe diri ke pasar malam, pergi bersame-same ultraman zargus sambil berpegangan tangan supaye die tidak hilang.

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥