Showing posts with label cinta. Show all posts
Showing posts with label cinta. Show all posts

Monday, July 6, 2009

saya 1/2 suka hujung minggu.

1
anda seronok hujung minggu? aku sudah pasti tak sure seronok atau tidak. seronok ade lah dalam 36.8%, penat lebih kurang 12.2% dan selebihnye perasaan berbaur. ecewah, pandai pulak gune perkataan 'berbaur'. weekend lebih seronok kalau ada lebih daripada 24jam sehari. extra jam untuk berasa seronok dan penat secara lebih maksimum. Sehinggakan lupa ade kerja nak kene submit pagi hari isnin. Bersengkang mata pakai pencungkil gigi semata-mata nak siapkan kerja (Amaran: Ini bukan rajin, ini malas. Last minutes baru buat kerja, jangan tiru aksi ini di sekolah-sekolah). Hari minggu berlalu dengan kekosongan. Serius, bilik-bilik sangat kosong macam dilanda virus yang membuatkan semua makhluk tak ada suara. Orang tingkat atas sekali jalan pon boleh dengar. Seram, I tell u! HAHAHA. Kalau orang lain takda, aku memang confirm lah takkan ada jugak. Ape kes zatie TERtinggal kat hostel?? HAHAHA. Semua orang pasti terkejut sampai lupa hari itu weekend. Entah ape lah kan? Nampak sangat aku tak dijemput nak tinggal kat hostel ni. Cet!!



Minggu ni mungkin akan menyertai katak-katak lembik yang dah berkota-raya di Pangkor selama beribu-ribu tahun dahulu. Tak seronok langsung lah. ow ow!!! Ape kes pergi BERcamping???!! pacat sebesar ibu jari kaki, sepanjang jari telunjuk memang tak mendatangkan kenikmatan dan keajaiban untuk aku pergi bercamping. Tapi, untung-untung dapat jugak makan ikan paus celup tepung. kalau dapat yang fresh lagi seronok. dapat telor ikan paus, masak 3 rasa. uh!! sedap~ (macam pernah makan je :P). bayangkan 4 hari tanpa internet dan mungkin juga coverage untuk telefon T______T. merana ibarat 2 jam tak jumpa makanan.



lupakan hujung minggu yang bakal dilalui. kenangkan balik yang dah dilalui dengan penuh kepenatan, keseronokan dan kekeliruan. HAHAHA. penat meneroka segala sudut, gembira mencapai segala impian dan keliru kemana hilangnya wang. KAH KAH KAH. serius sekarang ok. serius.




seperti biasa, pasti akan ade terselit beberapa gambar vain penulis blog. sila jangan banyak complain dan mencakap penulis blog mempunyai sikap perasan dan tidak tahu malu. ini blog aku, suka hati aku lah nak letak gambar ape pon. kalau kau nak letak gambar kau, pergi buat blog sendiri. jangan kecoh-kecoh di blog orang lain. malu sikit. b@b1 pon malu nak mengaku kau bagos kalau duk kutuk orang aje. HAHAHA. enchek yang berada jauh nun di Akita mencakap beliau tidak mensuka aku mempakai shawl. HAHA. Nampak macam gambar ni;



tembikai? WTFish?!!(gambar yang di beri link oleh sang kekasih)


same ke? HAHAHA. korang jangan gelak kuat sangat. bising blog aku nanti. mind u. sila jaga hati penulis blog. bila enchek buah hati sudah mencakap begitu, seorang kekasih pastilah tidak mahu menjadi bahan gelak sang buah hati. terus cakap "okey bos!! tukar sekarang!" *ting* terus kembali menjadi manusia seperti biasa. Sudah tak jadi tembikai lagi. HAHAHA. eh, ade lagi lah sikit ciri tembikai yang tertinggal. okey, habiskan. KAH KAH KAH KAHwin.





seronok betol dapat jadi model untuk blog sendiri. kalau korang nak jadi model blog aku, boleh lah hantarkan email :)) KIH KIH KIH.. seorang penulis blog yang vain telah mengupload gamba baru yang tidak digemari oleh sang kekasihnya. HAHAHA. hanya kerana sang kekasih tidak suka dengan shawl. sang kekasih akan pulang ke Malaysia awal August. Yeay!!! main lawan pedang antara shawl dengan sang kekasih lah nanti. sebab si penulis blog dah ingkar dengan meletak gamba-gamba ini. HAHAHA.



bagi mengelakkan masalah kegilaan melanda dengan lebih teruk, baiklah berhenti disini sahaja. meronda ke alam mimpi jugak indah waktu-waktu macam ni. macam bagos je lah kan entry hari ni. semua gambar-gambar yang vain yang ada ciri tembikai. tataplah sepuas hati (eceh!).HAHAHA. lepas ini, NO MORE. telah di nasihatkan untuk berhenti oleh sang kekasih.

HAHAHA. jangan ingar~



take care people. me, always love u. ^*^



p/s: tadi ingat nak buat entry berbaur ketidak sukaan, tetapi mood telah bertukar apabila dapat ym yang ada love jatuh-jatuh. lain kalilah mungkin. HAHA

Friday, November 21, 2008

shurat chentaku pada kamoo

0
Tangan Kiri,

Kamu yang sangat saya cintai.

Maafkan saya yang suka mendatangkan masalah pada kamu dan membuatkan perkara-perkara yang kamu tidak suka. Saya buat kamu marah, mengamuk, sedih dan pelbagai lagi masalah yang tidak kita ingini.

Saya tidak pernah lupa jasa-jasa kamu menjaga saya. Membelai, mengusap, menyuap dan sebagainya. Kamu banyak membantu dan kamu memenuhi hidup saya. Tanpa kamu hidup saya tidak sempurna.

Adakalanya kita bergaduh dan bertengkar. Didalam hati, saya tetap menyayangi kamu seperti dulu. Tiada yang pernah berubah, sedikit pun tidak. Saya juga tidak mahu kamu berubah dan tolong jangan berhenti menyayangi saya.

Kamu selalu berpesan pada saya "Let us together versus the world!".

Saya mahu itu semua. Saya mahu kamu dengan saya selalu. Mari kita lawan semua musibah dan dugaan yang melanda. Seperti saya beritahu kamu tadi, kamu memenuhi hidup saya. Tanpa kamu, hidup saya bermasalah.

Tangan kiri,

Marilah kita berpegang tangan, dengan erat. Selagi tangan kita digenggam erat. Saya percaya tiada apa pun yang dapat mengalahkan kita. Kecuali Tuhan yang maha berkuasa.

Mari kita tadahkan tangan untuk berdoa. Agar Tuhan yang maha hebat sentiasa merestui kita dan semoga saya akan terus bersama kamu.

Saya mahu kamu tahu. Saya perlukan kamu didalam hidup saya.

Selamanya.




Yang benar,

Tangan Kanan.

 
SUARA GURU MALAYSIA

♥ HEY HONEY ♥

♥ LOVE ONLINE ♥